La FlyartProduction.ro puteți obține aproape toate tipurile de fotografie de produs. Principalele noastre griji sunt ca produsele tale să reflecte dorințele tale și, automat, realizarea unui produs final extraordinar.

FOTOGRAFIE DE PRODUS

    FlyArtProduction.ro realizează fotografii de produs, atât în studio, cât şi la sediul clientului. Noi avem grijă ca produsele tale să arate cât mai bine.

 

   Preturile pornesc de la 15 ron/poza și pot ajunge până la 200 ron/poza.

Prețul reflectă complexitatea. Pentru produsele simple, mici, prețul începe de la 15 ron, produsele mari, care necesită editare amanunțită pot ajunge pană la 200 ron/poza.

Putem fotografia produsele și în afara studioului sau chiar la sediul tău, bineințeles. Studioul Flyartproduction.ro mobil este disponibil pentru deplasări.

Doar produsele neperisabile se pot trimite prin curier.

Află de la studio fotografiere produse cât de importantă este fotografie de produs pentru website

Studio fotografiere produse, pentru că ne dorim să vorbim despre imaginea produselor de pe site-ul dvs. web. Oamenii se bazează foarte mult pe simțul vederii pentru a colecta informații despre lumea din jurul lor. Din punct de vedere istoric, acest lucru ne-a ajutat să navigăm într-o lume periculoasă și să evităm o mare varietate de pericole care pun viața în pericol.
Fiind o specie care este în mare parte lipsită de protecții personale (salvăm intelectul nostru), capacitatea noastră de a procesa informații vizuale și de a lua decizii bazate pe acestea este crucială pentru supraviețuire.
Nu subestimați importanța unui studio fotografiere produse, deoarece o fotografie de produs este unul dintre cele mai puternice instrumente în vânzarea bunurilor dvs. Oamenii sunt ființe vizuale, procesăm informații pe baza a ceea ce vedem. Studiile arată că oamenii își amintesc 80% din ceea ce văd și 20% din ceea ce citesc.

Desigur, nu mai trebuie să vânăm cu mâinile goale și armele rudimentare pentru supraviețuire sau să facem diferența dintre fructele de pădure roșii care sunt otrăvitoare și cele care sunt comestibile. În zilele noastre, vederea noastră are un scop diferit – ne ajută să găsim produsele care ne vor satisface nevoile și ne vor face viața mai bună.
Într-o cameră putem folosi mirosul, atingerea și chiar gustul pentru a completa ceea ce vedem, dar când vine vorba de achiziții online moderne, ne bazăm aproape în totalitate pe indicii vizuale pe o fotografie de produs pentru a lua decizii de cumpărare.
Cu alte cuvinte, o fotografie de produs se numără printre cei mai importanți factori ai vânzărilor online, dacă nu chiar cei mai importanți. Acesta este motivul pentru care la Fly Art Production, studio fotografiere produse, vei primi sfaturi specializate de la un fotograf produse cu experiență.

Studio fotografiere produse pentru căutări despre imagini, nu cuvinte

Studio fotografiere produse este important pentru o afacere din e-commerce, deoarece, conform studiilor, viitorul căutării va fi mai degrabă despre imagini decât despre cuvinte cheie. În loc să caute cuvinte, utilizatorii pot trage cu drag and drop o fotografie cu haine, mobilier, obiecte de decor pentru casă sau un televizor, fără a fi nevoie să descrie ceea ce caută într-o casetă de căutare. Aici intervine munca unui studio fotografiere produse.
Vorbind despre vizual, cel mai importante sunt imaginile produselor. Produsul dvs. ar trebui să fie concentrat, o fotografie de produs vorbește despre brandul dvs. Încercați să nu puneți prea multe elemente vizuale într-o singură fotografie, doar una principală, care este produsul dvs. Fundalul trebuie să fie solid, alb, gri sau deschis la culoare.
Ar trebui să luminați fundalul și să eliminați toate umbrele, dar nu editați prea mult fotografiile, produsele trebuie să arate la fel ca în realitate.

Conform cercetărilor din comerțul online, studii făcute printre consumatori, se pare că peste 22% dintre produsele comandate online sunt returnate, tocmai din cauza fotografie. A fost reclamat faptul că o fotografie de produs nu corespunde cu produsul comandat și primit ulterior.
De asemenea, reduceți la minimum elementele de pe site-ul dvs. web care pot atrage atenția cumpărătorilor de la o fotografie de produs. Cu cât un potențial client are mai multe informații vizuale, cu atât este mai dispus să cumpere acel produs, după o fotografie de calitate realizată la un studio fotografiere produse. Nu vă limitați în listarea unei singure imagini, deoarece cumpărătorii preferă o fotografie de produs care să respecte cât mai bine realitatea.
Astfel, o fotografie de produs devine foarte importantă, pe baza ei se face cumpărarea. O fotografie de produs realizată în studio fotografiere produse va avea mai multe cadre – vizualizări din spate, primplanuri, imagini suplimentare.

Investiți într-o fotografie de produs realizată de un fotograf produse

Fotografie de produs de înaltă calitate a elementelor prezentate arată clienților că sunteți serioși și le oferiți siguranță în achiziționare. Dar o fotografie de produs nu înseamnă nimic dacă necesită prea mult timp pentru încărcarea paginii. Aveți grijă la dimensiunea imaginilor realizate de un fotograf produse, dacă un client trebuie să aștepte mai mult de 2 secunde pentru a încărca o fotografie, veți pierde jocul.
În momentul în care primiți fotografiile, cereți oricărui fotograf produse să redimensioneze imaginile, conform cerințelor programatorului web. Dacă credeți că angajarea unui fotograf produse profesionist este prea costisitoare, mergeți într-o direcție greșită, provocând oportunități de vânzare ratate, acest lucru vă poate economisi bani pe termen lung. Asigurați-vă că imaginile primite de la fotograf produse sunt neclare, fără zgomot și nepixelate. Planificați în detaliu cum ar trebui să arate fiecare set de fotografii, de la fundal la iluminare, editare și crearea unui șablon unic.

Fiecare fotografie de produs trebuie realizată în același mod și condiții. Când toate fotografiile produsului sunt similare, un client poate scana cu ușurință paginile dvs. și alege produsul pe care îl caută. Dacă nu aveți idei de decor, un fotograf produse știe să recomande cadrul adecvat, în funcție de fiecare afacere, de fiecare produs surprins de lentila aparatului de fotografiat. Pentru a clasifica și optimiza corect imaginile pentru vânzările site-ului, orice fotografie de produs ar trebui să fie originală.
Dacă un site prezintă fotografii neoriginale ale produselor, utilizatorii ar putea ajunge pe diferite site-uri web care prezintă aceleași produse, fără nicio diferență între ele. Când comercianții creează imagini unice realizate cu profesionalism de un fotograf produse, se separă de ceilalți concurenți. Indiferent cât de uimitoare sunt produsele dvs., este crucial să realizați fotografii convingătoare. Cumpărătorii nu pot atinge produsele, de aceea o fotografie de produs este crucială pentru vânzări.

studio fotografiere produse
fotograf produse
fotografie de produs